Сега

26 декември 2007

Една преписка

Ще нарека човека, с когото обменихме няколко имейла, господин Хикс. По-загадъчно е, пък и не зная дали той би искал да публикувам името му.
Господин Хикс:

Da ti imam samochuvstvieto!
Ako s gledane stavasche-kucheto stesche da stane mesarin, a ti-poet!

Весел:

Благодаря за Вашето писмо, то ми подсказва, че все пак съм Ви заинтригувал
Да, аз имам самочувствие като професионален писач или, ако предпочитате, писател. Автор съм на стотици текстове и сценарии, които са излъчвани и публикувани в най-различни печатни и електронни медии.
С гледане кучето няма да стане касапин, а и аз няма да стана поет - поезията не ме влече като автор, интересна ми е само като читател и то отделни стихотворения.
Любопитно ми е дали сте схванали главното - че предлагам помощ на хора, които искат да се занимават по-сериозно с писане. Това, с което мога да им помогна, е това, което знам - било от другите, било от собствен опит. А вие какво можете да им предложите?

Господин Хикс:

Желая Ви творчески успехи и здраве.
Виждал съм много драскачи и винаги съм се дивял на самочувствието им да раздават рецепти.
Ваша грижа!
Дерзайте!

Весел:

Дано не Ви досаждам, но се заинтригувах - кои са тези драскачи, които сте виждали?


Господин Хикс:

С литература се занимавам, преди ти да се научиш да пишкаш прав.
Не си ми интересен.
Всичко хубаво!
Давай акъл на себе-подобните си.
Чао1

Весел:

Жалко, можехме да поговорим, но Ваша воля - чао.

Господин Хикс:

И аз благодаря, но нямам НИКАКВА потребност да разговаряме за каквото и да е.
Успехи!

Край