Сега

29 април 2011

Вицове за 29 април 2011 г.

На въпроса "Морков, лук, картоф, ферари - кое е излишното?" Иванчо отговори "Морков, лук, картоф".

Списание "Соsmороlitаn", рубриката "Полезни съвети": Какво да правиш, ако се разболее любимото ти зайче? Съвети на ветеринаря и готвача.

Американците слагат подаръците в чорапи, а у нас чорапите са подарък.



Ама, че времена настъпиха - вечер не само на улицата, и в Интернет е страшно на влезеш!





- Разкажи ми за себе си!
- Мързелива съм и пуша. Мързи ме да ти разказвам повече, отивам да изпуша една цигара.

Доказано е, че учтивостта пази зъбите десет пъти по-добре от дъвките без захар.
На зимната олимпиада немският отбор по биатлон окупира Полша.

- Тате, този филм защо не бива да се гледа от деца?
- Тихо, сега ще видиш!

Ако не се чувствате добре, силно прегърнете котка. Сега вече не само вие, но и котката няма да се чувства добре.

- Моят съсед беше вампир.
- Ужас! Как разбра това?!
- Забих му в гърдите трепетликов кол и той умря.

- Защо се прибираш вкъщи в 5 сутринта?!
- Какво съм виновен аз, че в 5 сутринта освен вкъщи, няма къде другаде да иде човек?!

"Обичам те" казваме ние. "Я люблю тебя" казват руснаците. "I love you" казват англичаните. И само китайците мълчаливо правят нужното.