Сега

04 ноември 2010

Вицове за 4 ноември 2010 г.

Групата изгубени в джунглата български туристи бяха открити по псуващите на майка папагали...

Жена с любовника си. Внезапно се прибира мъжът й. Тя се моли:
- Боже, направи така, че мъжът ми да не ни хване!
Глас от небето:
- ДОБРЕ, НО ЩЕ ЗАГИНЕШ ОТ ВОДА!
Две години по-късно. Жената печели от лотария билет за презокеанско пътуване. Изведнъж корабът започва да потъва. Тя вика:
- Боже, нима ще удавиш всички заради мен?!
Глас от небето:
- АМИ ЧЕ АЗ ДВЕ ГОДИНИ ВИ СЪБИРАХ, МРЪСНИЦИ!

Очите видяха огромния бюст и главата се замая, сърцето заби ускорено, в панталоните стана тясно... И само портфейлът затрепери от страх и се притаи.

Блутут слушалките имат един много съществен минус - музиката свири, а ти от 15 минути търсиш mp3 плеъра...


Наполеон Първи е бил първият, който е смятал себе си за Наполеон.

Искаш всичко и веднага, а получаваш нищо и постепено.

Мария и котешка храна ядеше, и ноктите си точеше в мебелите, но въпреки това мъжът й продължаваше да я нарича "крава", а не "котенце".

Бог е създал труда и маймуната за да се получи човек, а пък пингвина повече не е пипал, той веднага се е получил както трябва.

Щом има домашни помощници, значи съществуват и диви?

Понякога котаракът ми ме гледа така, сякаш ми казва "Ето, аз съм котарак. А какво постигна ти в този живот?"

Известни са случаи, когато длъжности се предават по полов път.

- Какво ти подариха за рождения ден?
- Виждаш ли го онзи спортен мерцедес, зеленият?
- Да, страхотен е!
- Подариха ми шапка в точно такъв цвят...