Сега

13 май 2010

Аман от новини, аман от България!

Постоянно се опитвам да гледам оптимистично на живота и да не се ядосвам, но това тук е невъзможно. Ето, и днес четох новини – нали уж съм гражданин, нали уж трябва да съм информиран – и пак си скъсах нервите.

Прочетох, че питбулът, който наскоро нахапа момиче (за втори път – о, BG, ти си земен рай!), сега нахапал възрастна жена, на която собствениците на кучето (които не са в затвора – о, BG, ти си земен рай!) го дали да го гледа.

Прочетох и за обсъжданата промяна в закона, според която за умъртвяване на животно се предвижда затвор от 1 година и не знам каква си глоба (Максим Ставицки получи две години и половина затвор условно за убийство на един човек и тежко инвалидизиране за цял живот на друг – о, BG, ти си земен рай!)

Скапа ми сутринта и целия ден тази наша България, благодаря!
А улиците са пълни с бездомни кучета, защото общинските власти са или некадърни, или корумпирани, или и двете. И ако ме нападне куче и аз го халосам с камък по главата, ще отида в затвора. Ако преди това не ме линчуват защитниците на бездомните кучета.

Хайде сега пак някой да ми каже, че прекалявам, като се изцепя, че България е дълбоко прогнила държава! Хайде сега пак някой да ми каже, че не съм българин, като посъветвам всички млади хора с поне малко ум да се спасяват в някоя цивилизована държава! Ще го ухапя и ще повторя, и ще потретя, и по-нататък ще продължа!

А сега съвсем съзнателно и убедено се присъединявам към фондацията за защита на червеите “Осем кукички”.

Но преди това да чуем нещо, създадено в един много по-добър от нашия свят: