Сега

16 декември 2006

Вицове за 16 декември 2006 г.

Мнението, че сегашното поколение е много по-лошо от предишното се е появило веднага след като човек е произлязъл от маймуните.

С викове "Провървя ви, гадове!" 96-годишната Иванка П. от София отнесе в банката последната вноска по ипотеката си.

Не ме мислете за параноик, но ми се струва, че някой постоянно чете това, което е написано тук.
На този свят май само Google ме разбира от половин дума...

В дома на Анджелина Джоли въпроса "Откъде идват децата?" задават не децата, а Брад Пит.

Съобщението на операционната система "Задачата е изпълнена на 99 процента" радва само първия половин час.

Жената се различава от мъжа по това, че обмисля не всяка своя стъпка, а походката си като цяло.

Ако като дете си нямал детско автомобилче с педали, но като си пораснал, си си купил "Ламборджини", въпреки всичко като дете си нямал детско автомобилче с педали.

- Искам хамстер!
- За него трябва да се грижиш, да го храниш, да му сменяш водата, да му чистиш, да си играеш с него...
- Искам да съм хамстер!

Ако истински обичаш брадата, пусни я!
Детството без компютри и Интернет е най-доброто, което ни осигури социализмът.

Каквото и да стане в България, то води до повишаване на цените. каквото и да стане по света, то води до повишаване на цените в България.

Денят обещаваше да бъде хубав, но обещанието си не изпълни.

За да се разориш само кризата не е достатъчна, трябва да имаш и пари.

Нуждая се от розов слон, летящ в синьо небе с оранжево слънце над червена земя. Накратко - трябва ми психиатър.

- Всички мъже са еднакви!
- Ти да не си си купила учебник по анатомия?