Сега

31 март 2005

Траен лак за нокти - от форумите

Тази тема открих в женския клуб на раздел “Общество” във форума на dir.bg. Признавам си, влязох с воайорски намерения, търсех пикантерии, нещо като надничане през ключалката в харем беше за мен това първоначално, обаче взех, та се зачетох. И намерих нещо, което държа да споделя с вас.

Отначало мислех да анонсирам прегледа си с нещо като “да им имам проблемите”. Обаче един такъв анонс сам по себе си създава проблем. А ние имаме твърде много проблеми, за да си добавяме нови. Затова искам да анонсирам темата, която избрах от форума, като леко намигане към живота, като нещо безцелно, но приятно, примерно да стане човек от компютъра, да се протегне и да погледа през прозореца как гълъбите се пощят на отсрещния покрив, а иззад комина ги дебне котка.

И така, днес ви предлагам да се запознаете с постинга на Пепи Иванова, озаглавен “Траен лак за нокти???” Дано да съм успял с гласа си да предам, че в края на заглавието има три питанки, тоест много важна е работата. Ето и самия постинг “Много рядко се лакирам, защото мразя лака да ми се разваля на втория ден, а като видя олющени нокти и направо ми става лошо. Макар че не всеки има време да се занимава с нокти всеки ден, това е недопустимо. Като цяло използвам естествени цветове и често си правя френски маникюр. Въпросът ми е на кои марки според вас са най-трайните лакове?”
На такъв вопъл за помощ няма как да не откликнеш и първа се отзовава Майя, тя споделя опита си: “Аз съм много доволна от лаковете на едикоя си фирма. Първо слагам два пласта лак, после два пласта акрилово покритие и не ми мърда по една седмица. Не се лакирам често, защото нямам много време да го чакам да съхне, а това е най-важното.”

Кийра добавя още две марки лак за нокти и уточнява: “Поне 5 дни издържат, ако миеш съдове с ръкавици и го пазиш поне малко, разбира се.”

Shonned поства във форума цял трактат: “Моя лак издържа по 2 седмици по принцип (лакирам се със всякакви лакове, признавам си включително и такива от 2лв), но рядко издържам толкова защото си падам по Нейл Арта и като имам тайм се занимавам с това (т.е често се лакирам). “

Femа споделя проблемите си по темата: “Аз съм същата. Просто на моите нокти лак не се задържа и това е. Няма значение колко е скъп или каква марка е. Ползвам заздравители какви ли не и пак нищо. Лакирам се много рядко и съм се примирала с това. Отгоре на всичкото на моите приятелки съхне за 3 мин., а на мен за минути 10. Ужас! Ей ся днеска се лакирах нарочно и утре ще ви кажа какво е положението, но ме съмнява да издържи и ден. А за 2 седмици не знам, щастливки…”

За лакове и дамски маникюр можем да си говорим до безкрай, но все пак време да се ориентираме към някакъв извод. Само че няма да го направя аз, защото си го има в постингите по темата. Философско обобщение на нещата от живота, осмисляне на темата за лака като мъдра притча, изводи, които философите правят в няколко дебели тома и пак не са съвсем убедителни, Despina V прави в постинг от два реда: “Знаеш ли, че всъщност най-издържливите ми лакове са били от по 2 лв.“

Дано и вие да сте се почувствали просветлени от тази тема.