Сега

петък, 9 септември 2016 г.

Боб ли бе да го опишеш

Сипах си бобена чорбичка, пък седнах да си я изсърбам, но не забравях да хвърлям по едно око на телевизорчето върху хладилника в кухнята, за да не пропусна любимото ми телевизионно предаване за разследваща журналистика и балет "Срещу косъма". А, то започна!

- Здравейте! - каза любимата ми разследваща журналистка, бивша балерина. - Намирам се на митницата, където българските митничари са разбили най-големия на Балканите, в Европа и в света контрабанден канал за боб!

Веднага ми стана интересно! Сипах още стрити сухи люти чушки в бобената чорбица и наострих уши.

- Защо най-големият - въпросът ми е към митничар Петров, - продължи любимата ми разследваща журналистка.

Напет граничен служител отговори бойко:

- Защото никъде другаде няма контрабанда на боб, само в България.

Тя го засече ловко:

- А защо в България има контрабанда на боб, питат милионите телевизионни зрители?

- Причините са икономически. Опитът ни учи, че където има икономически причини, контрабандата веднага надига грозната си глава.

Прочети целия текст във в-к "Сега"

Няма коментари:

Публикуване на коментар