Сега

петък, 5 август 2016 г.

Антиправителствена пропаганда

Бурката бе на път да се пръсне по шевовете си. "Явно е тамошен супермодел", помисли си собственикът на фирмата за бързи кредити. После забеляза широките рамене и разбра, че това е дегизиран мъж.

- Не на мен тия! - подвикна и понеже онзи можеше да е чужденец, добави - Ей, чш!

Миг колебание и бурката бе махната. Лихварят ахна:

- Господин...

- Тихо! - прекъсна го посетителят. - Без имена! Политическите ни противници само дебнат какво да използват в антиправителствената пропаганда!

Домакинът припряно отстъпи стола си:

- Заповядайте!... Какво ви води при нас?

- Идвам да ме подстрижеш!

Погледът му се плъзна по голата глава и лихварят разбра, че това е проява на прочутото чувство за хумор. Засмя се учтиво, с уважение. После стана сериозен: 

- Натопили са ме за данъците и вие лично ще ме санкционирате? Лъжат!

Посетителят махна с ръка:

- Остави данъците! Чакаш ли на данъци, спукана ти е работата! Заем ми трябва!

- На вас?!

- Не съм ли човек?!

- Е да, даже може да се каже, че сте най-човек... Но заем от фирма за бързи кредити?!

Прочети целия текст във в-к "Сега"

Няма коментари:

Публикуване на коментар