Сега

понеделник, 11 юли 2016 г.

Животът ни като виц - 11.07.2016 г.

Тези дни се реализираха някои опити за преброявания и за осмисляния, което не е лошо, както ни учи вицът:

Пиян човек спира минувач:

- Страшно се извинявам, бихте ли ми направили услуга - да преброите колко цицини имам по главата!

Човекът преброява старателно и казва:

- Три.

- Я гледай - радва се пияният. - Че аз почти съм се прибрал! Остават ми само два стълба и съм си вкъщи!

Министерството на правосъдието преброи колко са почтените магистрати в България - оказаха се пет броя. Толкова предложения са постъпили за новоучредената награда "Почтен магистрат", за тях са гласували пък седем техни колеги. Даа, малка страна е България и затова всичко ни е малко. Става дума за почтеността, иначе по корупция сме на челните места и мерим ръст с гигантски страни и народи. Министерството се е отказало от тази награда. Както би казал техният колега от министерството на културата, "мъжка постъпка", нищо че правосъдният министър е жена. Сега следва виц, но той няма да е за почтен магистрат - у нас почтени магистрати дори и във вицовете няма: На 20-и този месец се омъжвам. Ще има малко празненство и са поканени най-близките ми. Не е нужно да носите подаръци. Само доведете някой, който да се ожени за мен!

Прочети целия текст във в-к "Сега"

Няма коментари:

Публикуване на коментар